Starcom obronił budżet mediowy Maspexu
Dom mediowy Starcom (Publicis Groupe) wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy Maspex, do której należą takie marki, jak m.in. Tymbark czy Tiger Energy Drink - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Maspex nie udziela informacji dotyczących szczegółów przetargu.
Wygrana Starcomu oznacza kontynuację dotychczasowej współpracy, która trwa od 2018 roku. Wówczas agencja należąca do Publicis Groupe w wyniku wygranego przetargu przejęła obsługę mediową Maspexu od Mindshare (GroupM/WPP).
Starcom odpowiada za planowanie i zakup mediów, zarówno tradycyjnych jak i internetowych. Pracuje dla wszystkich marek Grupy Maspex.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Przetargi
Dołącz do dyskusji: Starcom obronił budżet mediowy Maspexu