Srebrna Łyżeczka w wiosenno-świątecznym klimacie
Rusza wielkanocna część kampanii marki Srebrna Łyżeczka, w tymokresie z Cukrem Pudrem pod hasłem 'Idealnie biały, delikatny,łatwy w użyciu'.
Jak co roku w wybranych magazynach dla kobiet zaproszenie doskorzystania z przepisu z wykorzystaniem Cukru Pudru marki SrebrnaŁyżeczka. Tym razem layout ukaże się w tytułach: Claudia, MojeGotowanie, Kuchnia i Poradnik Domowy z kuszącym przepisem na roladęz bitą śmietaną.
Kampania ma również akcent outdoorowy, w trasę po centralnejczęści Stolicy ruszyły środki komunikacji miejskiej z wizualizacjąCukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka.
To trzecia część kampanii, która rozpoczęła się jesienią 2007roku.
Za przygotowanie kreacji oraz realizację założeń kampaniiodpowiedzialna jest agencja Reklamowa Shade Design.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Srebrna Łyżeczka w wiosenno-świątecznym klimacie