Squla rozszerza współpracę z Mediahub
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub i oprócz telewizji powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
Mediahub pracuje dla marki od lutego br. Do tej pory odpowiadał za zakup i planowanie kampanii telewizyjnych.
W listopadzie dział marketingu Squli powierzył Mediahub także koordynację wszystkich działań digital, czyli komunikację prowadzoną w ramach Google Ads, YouTube’a oraz na Facebooku.
Obecnie wraz z agencją MullenLowe Warsaw, która jest autorką kreacji, realizuje kolejną kampanię adresowaną do rodziców dzieci w wieku szkolnym. W najbliższych miesiącach planowane są następne działania – Squla będzie promowała swoje produkty edukacyjne do końca roku szkolnego.
Squla jest platformą do samodzielnej nauki online dla dzieci w wieku 3–12 lat. Udostępnia użytkownikom ponad 65 tysięcy zadań i gier edukacyjnych przygotowanych przez ekspertów edukacji, zgodnych z podstawą programową MEiN.
Dołącz do dyskusji: Squla rozszerza współpracę z Mediahub