„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym półroczu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciło „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszym półroczu 2018 roku wyniosła 50 494 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 11,13 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała najbardziej w zestawieniu - o 23,71 proc. do poziomu 30 645 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 27 189 egz., po spadku o 23,66 proc.
W czerwcu 2018 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Mojego Mieszkania”, wyniosła 49 574 egz., po spadku względem czerwca 2017 roku o 2,82 proc.
Podium uzupełniają: „M jak Mieszkanie” (28 909 egz.; w dół o 26,55 proc. - najbardziej w zestawieniu) i „Cztery Kąty” (22 795 egz.; - 20,67 proc.).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu