Sprzedaż „Twojego Stylu” w I kwartale spadła o 35 tys. egz. W marcu liderem „Avanti”
W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”, ale zanotował on duży spadek. Najwięcej stracił „Glamour”, a liderem wśród wzrostów było „Zwierciadło”. Z kolei w marcu tytuł kierowany przez Jacka Szmidta został wyprzedzony przez „Avanti” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale 2019 roku wyniosła zaledwie 118 432 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszego kwartału 2018 roku tytuł kierowany przez Jacka Szmidta zanotował spadek o 22,58 proc.
Jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl, luksusowy miesięcznik zanotował zdecydowanie najniższą miesięczną sprzedaż w historii pierwszego kwartału.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), który awansował z trzeciej lokaty. Jego sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale br. uplasowała się na poziomie 77 570 egz., po wzroście o 13,94 proc. - największym w zestawieniu.
Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu spadła o 0,45 proc. do 72 507 egz.
Z kolei najwięcej - 38,42 proc. - stracił magazyn „Glamour” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 19 858 egz. W zestawieniu zajął on 11. lokatę.
W marcu 2019 roku średnia sprzedaż ogółem nowego lidera, czyli „Avanti”, wyniosła 117 763 egz., po jednak spadku względem marca ub.r. o 3,22 proc.
Na drugą pozycję spadł kierowany przez Jacka Szmidta „Twój Styl” (116 707 egz., w dół o 12,78 proc.). Podium uzupełnia „Zwierciadło”, które awansowało z czwartej lokaty (77 794 egz., + 33,55 proc. - największy wzrost w zestawieniu).
Największy spadek w tym ujęciu odnotowała „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - było to 48,97 proc. do 37 175 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Twojego Stylu” w I kwartale spadła o 35 tys. egz. W marcu liderem „Avanti”