Sprzedaż "In Style" wyższa od planowanej
Pierwszy numer miesięcznika luksusowego "In Style" (Burda MediaPolska), który ukazał się na rynku 26 marca br., sprzedał się wilości 167 939 egz. przy nakładzie wynoszącym 300 tys. egz. -wynika z danych własnych wydawcy.
Sprzedaż pierwszego numeru "In Style" była wyższa od tejzakładanej przez wydawnictwo, które planowało, że magazyn będzierozchodził się w ilości do 140 tys. do 160 tys. egz. Na lepszy odoczekiwań wynik sprzedaży wpłynął jednak zapewne fakt, iż na raziepismo sprzedawane jest w cenie promocyjnej, która wynosi 3,90zł.
"In Style" to magazyn, który prezentuje tematy związane z modą,urodą i stylem życia przez pryzmat gwiazd. Miesięcznik wydawanyjest w Polsce na licencji amerykańskiego koncernu Time Inc.Redaktorem naczelnym pisma jest Piotr Zachara.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż "In Style" wyższa od planowanej