SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż "In Style" wyższa od planowanej

Pierwszy numer miesięcznika luksusowego "In Style" (Burda Media Polska), który ukazał się na rynku 26 marca br., sprzedał się w ilości 167 939 egz. przy nakładzie wynoszącym 300 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy.

Sprzedaż pierwszego numeru "In Style" była wyższa od tej zakładanej przez wydawnictwo, które planowało, że magazyn będzie rozchodził się w ilości do 140 tys. do 160 tys. egz. Na lepszy od oczekiwań wynik sprzedaży wpłynął jednak zapewne fakt, iż na razie pismo sprzedawane jest w cenie promocyjnej, która wynosi 3,90 zł.

"In Style" to magazyn, który prezentuje tematy związane z modą, urodą i stylem życia przez pryzmat gwiazd. Miesięcznik wydawany jest w Polsce na licencji amerykańskiego koncernu Time Inc. Redaktorem naczelnym pisma jest Piotr Zachara.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż "In Style" wyższa od planowanej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl