SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży, „Naj” najbardziej w dół

W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Naj” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Wydawnictwo Bauer; do czerwca ub.r. - Edipresse Polska) w listopadzie 2019 roku wyniosła 148 694 egz. i w porównaniu do listopada 2018 roku zmniejszyła się o 3,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Druga była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 14,48 proc. do 80 316 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł w badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 52 872 egz., notując największą stratę w zestawieniu - wynoszącą 20,07 proc.

Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Wydawnictwo Bauer; do czerwca - Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem pisma wyniosła49 986 egz., po spadku o 13,27 proc.

W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. dwa tytuły odnotowały wzrosty, a najwięcej zyskał „Naj” - było to 10,67 proc.

Największy spadek, wynoszący 11,94 proc., miała „Pani Domu”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży, „Naj” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl