„Spokojnie i wygodnie" hasłem kampanii pożyczki gotówkowej w PKO Banku Polskim
„Spokojnie i wygodnie. Twoja pierwsza pożyczka na małe i większe potrzeby" – to hasło nowej kampanii pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego. Działania zaplanowano do grudnia.
Kampania podkreśla, jak ważny jest spokój i bezpieczeństwo w podejmowaniu decyzji finansowych.
Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji, radiu i internecie do 3 grudnia.
Na potrzeby akcji przygotowano 30 oraz 15-sekundowy spot reklamowy.
– Chcemy być blisko naszych klientów na każdym etapie współpracy i odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby. Oprócz rozwiązań, które im oferujemy chcemy dać im także spokój, bezpieczeństwo i wygodę w podejmowaniu decyzji związanych z finansami. Pożyczka gotówkowa to produkt, po który nasi klienci sięgają często i który pozwala zrealizować im mniejsze cele, czy marzenia. W nowej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać, jaką wygodę zapewnia PKO Bank Polski. Z naszą pożyczką klient czuje się spokojnie i bezpiecznie, może ją wziąć samodzielnie przez IKO lub w placówce z pomocą pracownika – mówi Marek Kozłowski, dyrektor departamentu marketingu w PKO Banku Polskim.
Kampania realizowana będzie przy współpracy z agencją kreatywną AWX.
Dołącz do dyskusji: „Spokojnie i wygodnie" hasłem kampanii pożyczki gotówkowej w PKO Banku Polskim