Spike Lee i jego droga do sukcesu w nowej globalnej kampanii Montblanc
Marka Montblanc ruszą z globalną kampanią pod hasłem "What Moves You, Makes You". Działania, których jednym z bohaterów jest Spike Lee pokazują autentyczne historie, które wspierają ideę, że podążanie za pasją definiuje Ciebie jako osobę.
Firma w nowej kampanii zebrała spostrzeżenia trzech znanych osób, które żyją z celem i pasją: wielokrotnie nagradzanego pisarza i reżysera Spike'a Lee (USA), wielokrotnie nagradzanego aktora Tarona Egertona (Wielka Brytania) oraz piosenkarza, aktora i pisarz Chen Kun (Chiny).
- Dzięki tej kampanii angażujemy się w nowe, globalne pokolenie liderów i profesjonalistów, inspirując ich do osiągnięcia pełnego potencjału w drodze przez życie kierowane pasją - mówi Vincent Montalescot, wiceprezes ds. marketingu w Montblanc. - Kampania wyraża nowe dążenie do życia, w którym życie zawodowe i osobiste nie konkurują ze sobą, ale się wzajemnie wzbogacają.
Dzięki serii autentycznych historii opowiedzianych przez te gwiazdy, Montblanc chce inspirować ludzi do odkrywania swoich możliwości na ich własnych warunkach.
- Na różnych etapach kariery trzy kreatywne katalizatory, na które zwracamy uwagę, są żywym dowodem na to, że podążanie za tym, co Cię porusza, ostatecznie prowadzi Cię do spełnienia i sukcesu - wyjaśnia Montalescot.
Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych, reklamę drukowaną oraz działania w internecie i w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Spike Lee i jego droga do sukcesu w nowej globalnej kampanii Montblanc