Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” na czele
W I półroczu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych zajął „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”. Wzrost odnotował tylko „Program TV”.
W okresie od stycznia do czerwca br. średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 944 554 egz., co względem analogicznego okresu rok wcześniej oznacza spadek o 6,90 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,85 proc. i ustabilizowała się na poziomie 388 480 egz.
Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 173 988 egz., po spadku o 8,40 proc.
Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,62 proc. do poziomu 151 404 egz.
Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Program TV” (Press-Media), który w zestawieniu znalazł się na miejscu szóstym. Średni wynik tego pisma w I półroczu br. wyniósł 118 875 egz., po wzroście o 1,83 proc.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 944 554 | 1 014 534 |
To & Owo | 388 480 | 421 552 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 173 988 | 189 949 |
Tele Max | 172 024 | 195 575 |
Super TV | 151 404 | 177 330 |
Program TV | 118 875 | 116 740 |
Teleprogramy | 36 686 | 37 146 |
W czerwcu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem będącego liderem „Tele Tygodnia” wyniosła 867 234 egz., po spadku względem czerwca 2012 roku o 12,15 proc. Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (368 302 egz.; w dół o 12,26 proc.). Wszystkie pisma w tym ujęciu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej również i tutaj stracił „Super TV” - było to 21,09 proc.
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 867 234 | 987 188 |
To & Owo | 368 302 | 419 785 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 159 595 | 180 777 |
Tele Max | 157 259 | 186 008 |
Super TV | 134 109 | 169 947 |
Program TV | 106 169 | 110 633 |
Teleprogramy | 31 163 | 35 345 |
Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” na czele