Spada sprzedaż pism dla panów. „Men’s Health” na czele
W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 58 820 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 11,04 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 12,06 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 37 888 egz.
Na podium uplasował się miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 23,06 proc. do 28 846 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Natomiast czwarte miejsce zajęło „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 9,72 proc. do 28 120 egz.
Z kolei wynik biznesowego magazynu „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. wyniósł 24 733 sprzedanych egz., po spadku o 10,89 proc.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 140 | 58 820 | 58 820 | 97 500 | 66 116 | 66 116 |
Playboy | 70 000 | 37 888 | 37 888 | 75 000 | 43 085 | 43 085 |
CKM | 60 000 | 28 846 | 28 846 | 70 000 | 37 489 | 37 489 |
Logo | 55 000 | 30 219 | 28 120 | 64 000 | 33 135 | 31 148 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 45 498 | 26 730 | 24 733 | 47 986 | 30 055 | 27 755 |
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku najwięcej zyskał magazyn „CKM” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 3,81 proc.), zaś największy spadek odnotowało „Logo” (9,08 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 140 | 58 820 | 58 820 | 98 410 | 58 091 | 58 091 |
Playboy | 70 000 | 37 888 | 37 888 | 70 000 | 39 906 | 39 906 |
CKM | 60 000 | 28 846 | 28 846 | 60 960 | 28 786 | 27 786 |
Logo | 55 000 | 30 219 | 28 120 | 71 000 | 33 032 | 30 928 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 45 498 | 26 730 | 24 733 | 47 000 | 23 471 | 21 473 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism dla panów. „Men’s Health” na czele