Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców, 'Twoje dziecko' liderem
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w marcu 2009 rokubył magazyn "Twoje dziecko" (Edipresse Polska). Największy spadeksprzedaży zanotowało natomiast pismo "Mamo, to ja" (EdipressePolska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Twoje dziecko" wmarcu 2009 r. wyniosła 80 538 egz. i była o 38 proc. wyższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który w marcu sprzedał się wilości 79 790 egz. (spadek o 35 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) zesprzedażą ogółem na poziomie 74 102 egz. (wzrost o 7proc.).
marzec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twoje dziecko | 80 538 | 58 321 |
Mamo, to ja | 79 790 | 121556 |
Dziecko | 74 102 | 69 363 |
Mam Dziecko | 71 889 | 90 689 |
Rodzice | 48 699 | 69 363 |
M jak mama | 47 973 | 58 191 |
Twój maluszek | 20 858 | 19 484 |
Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotowałtylko miesięcznik "Twoje dziecko".
2009 | ||
marzec | luty | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Twoje dziecko | 80 538 | 53 445 |
Mamo, to ja | 79 790 | 95 113 |
Dziecko | 74 102 | 80 806 |
Mam Dziecko | 71 889 | 82 742 |
Rodzice | 48 699 | 49 419 |
M jak mama | 47 973 | 66 079 |
Twój maluszek | 20 858 | 24 033 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców, 'Twoje dziecko' liderem