SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wmarcu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w marcu b.r. wyniosła64 039 egz. i była o 17 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy "Logo" (AgoraSA), który sprzedał się w ilości 63 158 egz. (spadek o 18proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się "Playboy"(Marquard Media Polska), którego sprzedaż w porównaniu domarca 2008 r. spadła o 30 proc. i wyniosła 52 017 egz.

marzec

20092008
ZKDPSprzedażogółem
CKM64 03977 687
Logo63 15877 766
Men's Health58 57174 617
Playboy52 01774 282
Smart28 72937 638



2009

marzecluty
ZKDPSprzedaż ogółem
CKM64 03972 229
Logo63 15861 834
Men's Health58 571-
Playboy52 01750 251
Smart28 72927 138




W marcu b.r. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładziewynoszącym 50 110 egz., zyskując 25 proc w stosunku doanalogicznego miesiąca 2008 roku.

marzec


2009

2008

ZKDPSprzedaż ogółem
Forbes50 11040 857
Businessman.pl22 235-



Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Forbes".

2009


marzec

luty

ZKDPSprzedaż ogółem
Forbes50 11051 721
Businessman.pl22 23522 469

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl