Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wmarcu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w marcu b.r. wyniosła64 039 egz. i była o 17 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy "Logo" (AgoraSA), który sprzedał się w ilości 63 158 egz. (spadek o 18proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się "Playboy"(Marquard Media Polska), którego sprzedaż w porównaniu domarca 2008 r. spadła o 30 proc. i wyniosła 52 017 egz.
marzec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
CKM | 64 039 | 77 687 |
Logo | 63 158 | 77 766 |
Men's Health | 58 571 | 74 617 |
Playboy | 52 017 | 74 282 |
Smart | 28 729 | 37 638 |
2009 | ||
marzec | luty | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 64 039 | 72 229 |
Logo | 63 158 | 61 834 |
Men's Health | 58 571 | - |
Playboy | 52 017 | 50 251 |
Smart | 28 729 | 27 138 |
W marcu b.r. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładziewynoszącym 50 110 egz., zyskując 25 proc w stosunku doanalogicznego miesiąca 2008 roku.
marzec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 50 110 | 40 857 |
Businessman.pl | 22 235 | - |
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Forbes".
2009 | ||
marzec | luty | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 50 110 | 51 721 |
Businessman.pl | 22 235 | 22 469 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn