Spada sprzedaż 'CD Action', PC Format zyskał 3 proc.
Bez zmian na rynku prasy komputerowej i magazynów poświęconych gromkomputerowym. Na pozycji numer jeden utrzymał się PC Format, któryjako jedyny tytuł z tego segmentu zanotował wzrost sprzedaży.
PC Format (Wydawnictwo Bauer) miał w sierpniu 2009 sprzedażogółem na poziomie 104 198 egz. (101 546 egz. w analogicznymokresie 2008 roku) - wynika z danych ZKDPopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się 'CD Action' (Wydawnictwo Bauer)- 80 811 sprzedanych egz. (w dół o 22 proc.). Na podium znalazł sięteż magazyn 'Komputer Świat' (dwutygodnik - Axel Springer Polska) -53 956 egz. (spadek o 32 proc.).
sierpień | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
PC Format | 104198 | 101546 |
CD Action | 80 811 | 103247 |
Komputer Świat(dwutygodnik) | 53 956 | 78 709 |
Next MagazynKomputerowy | 44 772 | 46 520 |
PC World | 44 605 | 45 619 |
Chip | 41 450 | 49 388 |
Play | 19 967 | 30 005 |
2009 | ||
sierpień | lipiec | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
PC Format | 104198 | 91 504 |
CD Action | 80 811 | 82 825 |
Komputer Świat(dwutygodnik) | 53 956 | 57 821 |
Next MagazynKomputerowy | 44 772 | 44 062 |
PC World | 44 605 | 44 392 |
Chip | 41 450 | 38 310 |
Play | 19 967 | 19 558 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż 'CD Action', PC Format zyskał 3 proc.