Soser Winiary: Dla smaku i konsystencji
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Soser marki Winiary. Akcję pod hasłem „Dla smaku i konsystencji” przygotowały firmy Legend Group, Linea Recta, MEC, Adv.pl i Eskadra Publica.
Kampania reklamująca Soser, nowy sos marki Winiary (Nestlé Polska), podkreśla mnogość jego zastosowań. Akcja informuje, że Soser może być użyty jako baza do duszenia mięsa, do doprawienia i zagęszczenia sosu z pieczonego mięsa oraz podczas smażenia mięsa.
Kampania wspiera wprowadzenie tego produktu do sprzedaży.
Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), radio, prasę (pisma kobiece, magazyny handlowe), internet outdoor oraz promocję konsumencką. Kampanię przygotowały agencje Legend Group (kreacja), Linea Recta (materiały POS) i Adv.pl (działania w internecie), za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania public relations prowadzi agencja Eskadra Publica. Akcja jest zaplanowana do marca.
Dołącz do dyskusji: Soser Winiary: Dla smaku i konsystencji