SOS Wioski Dziecięce ruszają z kampanią „Powrót do szkoły” (wideo)
Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii społecznej „Powrót do szkoły” organizowanej przez stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Przy akcji pracowały też agencja Team One i dom mediowy Starcom.
Kampania „Powrót do szkoły” zachęca do wspierania stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce środkami na szkolne wyprawki i zajęcia pozalekcyjne dla opuszczonych i osieroconych dzieci. Przekonują do tego spoty i layouty z hasłem „Wybierz właściwe”, które przygotowała agencja reklamowa Team One. - Korzystając z konwencji ankiety, chcieliśmy stworzyć bardzo interaktywny przekaz, który zmobilizuje potencjalnych darczyńców do dokonania wyboru i do przekazania określonej kwoty na szkolne wyprawki dla potrzebujących dzieci - opisuje Jagoda Rutowicz z Team One. Akcję wspierają piosenkarka Natalia Kukulska i aktor Maciej Musiał.
Kampania - zaplanowana w mediach do końca września - obejmuje telewizję (spot w TVN), radio (spot w Radio Kolor, informacje o akcji w Jedynce), prasę (ponad 50 tytułów) oraz internet (bannery i spoty m.in. w serwisach Ipla, o2, Spolecznosci, Interia.pl, WP.pl, Filmweb.pl i Facebook, na stronach z oferty Inforu i Ad-vice, konkurs na NK.pl). Pozyskiwaniem mediów SOS Wioski Dziecięce zajmują się wspólnie z domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: SOS Wioski Dziecięce ruszają z kampanią „Powrót do szkoły” (wideo)