SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sony Ericsson wybiera AnalogFolk

Agencja AnalogFolk została wybrana przez Sony Ericsson WTA Tour do obsługi globalnego budżetu marketingowego cyklu rozgrywek kobiecego tenisa.

Sony Ericsson planuje uruchomienie globalnej kampanii mającej na celu przyciągnięcie młodszych, sezonowych fanów tenisa, a także zbudowanie świadomości odnośnie nowej odsłony witryny www.sonyericssonwtatour.com.

Zadaniem AnalogFolk będzie rozwijanie cyfrowych elementów kampanii marketingowej cyklu o nazwie 'Looking for a Hero?'.

Kampania ta będzie obejmować reklamę internetową, inicjatywy tworzone przez użytkowników i społeczności, gry oraz marketing wirusowy.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson wybiera AnalogFolk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl