Smutna codzienność pracownicy call center w kampanii "Jesteś tylko głosem"
Ruszyła nowa kampania "Jesteś tylko głosem" mająca na celu uświadomienie ludziom trudności, z jakimi mierzą się pracownicy call center. Za kampanię odpowiada Discidius, czeski startup optymalizujący pracę call center.
Punktem centralnym kampanii jest spot, który ukazuje trudne sytuacje, z jakimi spotyka się pracowniczka call center, takie jak hejt, agresja słowna i dyskryminacja. Szczególnie mocno wybrzmiewa w nim problem dyskryminacji kobiet.
- Tworząc kampanię, chcieliśmy odejść od stereotypów i pokazać prawdziwe oblicze pracy w call center – mówi Erich Sikora, CEO firmy tworzącej aplikację Discidius. - Zdajemy sobie sprawę, że wielu ludzi ma negatywne skojarzenia z telefonicznymi sprzedawcami, którzy często bywają natrętni. Jednak call center to nie tylko sprzedaż. To również działy supportu, infolinie instytucji publicznych, banków, firm telekomunikacyjnych i wiele innych. Pracownicy tych działów codziennie pomagają nam w rozwiązywaniu problemów i udzielają ważnych informacji – dodaje Sikora.
Daria Anioł, z agencji KAVA, wspierającej Spółkę w realizacji kampanii społecznej dodaje: - Chcemy, aby nasza kampania skłoniła ludzi do refleksji nad tym, jak traktują pracowników call center. Pamiętajmy, że po drugiej stronie słuchawki zawsze jest człowiek, który zasługuje na szacunek, niezależnie od płci.
Dołącz do dyskusji: Smutna codzienność pracownicy call center w kampanii "Jesteś tylko głosem"