„Smaki lata” w wakacyjnej promocji Cin&Cin
W sklepach i internecie trwa wakacyjna kampania promująca smakowe wersje wina Cin&Cin (Grupa Ambra). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy AdPistols i Kuźnia PR.
W ramach promocji „Smaki lata” do butelek Cin&Cin Cherry, Cin&Cin Orancini i Cin&Cin Lemoncini dołączone zostaną zawieszki z propozycjami letnich drinków dla niezależnych i eleganckich kobietach. W weekendy do degustacji tych win będą zachęcać hostessy - w wybranych hipermarketach oraz w sklepach w kurortach nadmorskich, górskich i nad jeziorami. Jednocześnie w wybranych punktach sprzedaży nowoczesnej i tradycyjnej zastosowane zostaną niestandardowe prezentacje na półach oraz dodatkowe ekspozycje smakowych wariantów Cin&Cin.
Ponadto w ramach akcji działania reklamowe od połowy lipca będą prowadzone na Facebooku. Natomiast na fanpage’u Cin&Cin uruchomiona zostanie aplikacja, w której co piątek będzie można sprawdzać propozycje drinków.
Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja kreatywna AdPistols, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: „Smaki lata” w wakacyjnej promocji Cin&Cin