SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Smaki lata” w wakacyjnej promocji Cin&Cin

W sklepach i internecie trwa wakacyjna kampania promująca smakowe wersje wina Cin&Cin (Grupa Ambra). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy AdPistols i Kuźnia PR.

W ramach promocji „Smaki lata” do butelek Cin&Cin Cherry, Cin&Cin Orancini i Cin&Cin Lemoncini dołączone zostaną zawieszki z propozycjami letnich drinków dla niezależnych i eleganckich kobietach. W weekendy do degustacji tych win będą zachęcać hostessy - w wybranych hipermarketach oraz w sklepach w kurortach nadmorskich, górskich i nad jeziorami. Jednocześnie w wybranych punktach sprzedaży nowoczesnej i tradycyjnej zastosowane zostaną niestandardowe prezentacje na półach oraz dodatkowe ekspozycje smakowych wariantów Cin&Cin.

Ponadto w ramach akcji działania reklamowe od połowy lipca będą prowadzone na Facebooku. Natomiast na fanpage’u Cin&Cin uruchomiona zostanie aplikacja, w której co piątek będzie można sprawdzać propozycje drinków.

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja kreatywna AdPistols, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

Dołącz do dyskusji: „Smaki lata” w wakacyjnej promocji Cin&Cin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl