"Słowa mają moc" w reklamie Scrabble
Z początkiem grudnia wystartowała kampania reklamowa gry Scrabble. Za jej przygotowanie odpowiadają Coollective i Abstra.
Reklama przedstawia trzypokoleniową rodzinę, spędzającą święta razem, tak naprawdę jednak osobno. Nagle jedno z dzieci odkrywa pod choinką nierozpakowany prezent, który umknął ich uwadze - to planszówka Scrabble. Członkowie rodziny porzucają to, co robili do tej pory i zaczynają wspólną grę. Dołącza do nich nawet Święty Mikołaj. Spot kończy hasło „Scrabble – słowa mają moc”.
Spot emitowany jest w TVN i TVP.
„Scrabble – słowa mają moc” to pierwszy spot reklamowy przygotowany do emisji w telewizji linearnej, który zrealizowała Grupa Abstra. Kreacją zajęła się agencja Coollective, reżyserem spotu jest Tomasz Nalewajek.
Dołącz do dyskusji: "Słowa mają moc" w reklamie Scrabble
Studium przypadku na przykładzie Scrabble.