Sportowe „Słowne potyczki” promują Scrabble (wideo)
Rozpoczęła się sportowa kampania „Słowne potyczki” promująca grę Scrabble. Akcję - prowadzoną we współpracy z siecią Empik - przygotowały i realizują agencje Momentum Worldwide i Weber Shandwick.
Prowadzona od 5 czerwca kampania „Słowne potyczki” jest skierowana przede wszystkim do młodych osób. Jej głównym elementem jest serwis slownepotyczki.pl, w którym gracze rywalizują na słowa, zakładają grupy wokół swoich ulubionych słów, zapraszają do nich znajomych i zabierają słowa innym grupom, by zbliżyć się do zwycięstwa. Tematycznie akcja jest utrzymana w sportowym duchu, związanym z trwającym Euro i zbliżającymi się igrzyskami olimpijskimi.
Partnerem kampanii jest sieć salonów Empik, w których informacje o zabawie od 13 do 26 czerwca będzie można uzyskać z nośników POS. Przebieg akcji będzie też można śledzić na facebookowych fanpage’ach Empiku i Scrabble oraz na YouTubie.
Ponadto 13 czerwca zwycięzcy pierwszej akcji specjalnej, pod hasłem „Regionalizmy” nagrali własny spot radiowy. Będzie on emitowany w Trójce, Czwórce, Tok FM, Roxy FM, Chilli Zet i rozgłośniach z sieci Antyradio.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Momentum Worldwide. Uzupełnieniem akcji będą działania public relations prowadzone przez agencję Weber Shandwick oraz cykl eventów zaplanowanych na początek lipca w nadmorskich kurortach, których realizacją także zajmie się Momentum Worldwide.
Dołącz do dyskusji: Sportowe „Słowne potyczki” promują Scrabble (wideo)