„Słodycz zapomnienia” w kampanii płynów do kąpieli Luksja
17 grudnia w prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa nowej linii płynów do kąpieli Luksja (produkowanych przez PZ Cussons Polska). Akcję przygotowały firmy Change Integrated i ZenithOptimedia Group.
Kampania nowych płynów do kąpieli Luksja podkreśla ich smakowite zapachy oraz kremową pianę. Reklamy z hasłem „Poznaj słodycz zapomnienia w gorącej kąpieli” mają formę rysunków i typografii, co ma wskazywać na unikalność produktów. W akcji prezentowane są ich dwa z czterech wariantów zapachowych tych płynów: Luksja Cherry Tart i Luksja Carmel Waffle (pozostałe to Luksja Lemon Pie i Luksja Blueberry Muffin).
Kampania obejmuje prasę (kilkanaście tytułów kobiecych) oraz internet. Reklamy przygotowała agencja Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Słodycz zapomnienia” w kampanii płynów do kąpieli Luksja