Sigma Bis wygrała przetarg Ministerstwa Rolnictwa
Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU wygrała przetarg Ministerstwa Rolnictwa na zakup powierzchni reklamowej na nośnikach outdoorowych - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim Stroer Media, Media Group i agencję dsk.
Przetarg resortu rolnictwa dotyczył usługi zakupu powierzchni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii informacyjnych realizowanych przez ministerstwo.
Oferty w nim złożyły agencje: Stroer Media (z ceną 474,9 tys. zł), Media Group (z ceną 322,04 tys. zł), dsk (z ceną 393,2 tys zł) i Sigma Bis (z ceną 249,9 tys. zł).
Resort o współpracę wybrał Sigmę Bis - agencja dała najniższą cenę, a ta była jedynym kryterium wyboru zwycięzcy.
Umowa zostanie zawarta na okres 6 tygodni. Ministerstwo Rolnictwa zaznacza, że umowa może zostać przedłużona maksymalnie o kolejne 12 tygodni, jeśli maksymalna wysokość wynagrodzenia nie zostanie wyczerpana lub złożone w czasie realizacji umowy zlecenie będzie w toku realizacji.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie w zależności od potrzeb ministerstwa, na podstawie składanych zleceń, przy czym resort zobowiązuje się do złożenia zleceń na łączną kwotę wynoszącą co najmniej 30 proc. maksymalnej wysokości wynagrodzenia.
To kolejna wygrana w ostatnim czasie Sigmy Bis. Agencja zdobyła kilka zleceń Kancelarii Premiera - odpowiada m.in. za działania promocyjnego Polskiego Ładu.
Obecnie Sigma Bis uczestniczy w przetargach: Tauronu (na obsługę mediową i internetową), Banku Gospodarstwa Krajowego (obsługa mediowa), Ministerstwa Sprawiedliwości (obsługa medialna).
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis wygrała przetarg Ministerstwa Rolnictwa