SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Show Magdy Gessler nie dał szans konkurencji

Reality-show „Kuchenne rewolucje”, nadawane w TVN-ie w soboty o 18.00, miało większą widownię niż pokazywane w tym czasie programy konkurencji. Wpływy z reklam nadawanych przy programie wyniosły ponad 10 mln zł.

Łącznie TVN nadała osiem odcinków „Kuchennych rewolucji”, które oglądało średnio 2,31 mln widzów, dając stacji 21,60 proc. udziału w grupie 4+ i 25,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dla portalu Wirtualnemedia.pl. Oznacza to, że program poprawił wyniki swojego pasma w grupie 16-49, bo w analogicznym okresie ub.r. TVN w soboty o 18.00 TVN miała tam 20,07 proc. udziału. Nieznaczny spadek udziału miał miejsce natomiast w 4+, bo rok temu kształtował się on na poziomie 22,12 proc. (widownia wtedy wyniosła 2,26 mln).

W czasie emisji reality-show TVN była liderem rynku, wyprzedzając swoich głównych konkurentów. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 17,14 proc. zajęła TVP 1, emitująca w tym czasie m.in. „Kabaretową alternatywę”, „Za kulisami Jedynki”, „Supermodelki” czy seriale „Komisarz Rex” i „Duch w dom”. Dalej znalazły się: TVP 2 (15 proc.; „Panorama”, „Sport”, „Pogoda”, „Wideoteka dorosłego człowieka”) i Polsat (11,34 proc.; „Wzór”, „Wydarzenia”).

Z danych telemetrycznych wynika, że „Kuchenne rewolucje” najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia oraz mieszkańcy miast. Przychody reklamowe z ośmiu odcinków programu wyniosły 10,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Jak się dowiedzieliśmy w TVN-ie, stacja najprawdopodobniej zdecyduje się na emisję drugiej serii programu w jesiennej ramówce.

W programie „Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni. Producentem wykonawczym show jest firma Constantin Entertainment.

Widownia „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
6-03-20102 407 64418,54%21,29%
13-03-20102 673 40221,84%26,54%
20-03-20102 580 26421,94%26,34%
27-03-20102 594 95123,10%29,85%
3-04-20102 249 89720,22%22,30%
24-04-20101 749 99320,51%24,92%
1-05-20101 979 43322,57%27,90%
8-05-20102 221 72725,20%29,36%
średnia2 307 88221,60%25,84%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

 Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVN – Kuchenne rewolucje2 307 88221,60%
TVP 11 829 90617,14%
TVP 21 600 73415,00%
Polsat1 210 02311,34%


Profil widowni reality-show 

  AFFADH%
PłećMężczyźni7535,97%
 Kobiety12364,03%
Wiek4-9472,78%
 10-15684,80%
 16 - 19482,75%
 20 - 24534,35%
 25 - 29958,40%
 30 - 3412410,15%
 35 - 391248,79%
 40 - 441006,44%
 45 - 491037,34%
 50 - 541179,64%
 55 - 5913210,03%
 60+12624,53%
Wlk. miastaWieś7227,88%
 < 50 tys.10024,03%
 50-100 tys.13911,87%
 100-200 tys.12710,18%
 200-500 tys.12210,81%
 > 500 tys.13315,23%
WykształceniePodstawowe10447,69%
 Średnie10731,80%
 Wyższe11312,94%
 Inne587,58%
Dochód<= 100011111,53%
 1001-140010615,03%
 1401-20009022,93%
 2001-27509519,65%
 2751-350010214,52%
 > 350010916,35%


 

Dołącz do dyskusji: Show Magdy Gessler nie dał szans konkurencji

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Posh
Jedyny program na poziomie, emitowany w wiosennej ramówce na antenie TVN. Szkoda, że tylko osiem odcinków. :(
odpowiedź
User
stała widzka TVN-u
Wspaniały,cudowny program " Kuchenne rewolucje." .Panie Miszczak baaaardzo Pana prosimy o następną edycję tych odcinków ze wspaniałą p.Magdą Gessler.Ależ Ona jest fajna.BRAWO TVN
odpowiedź
User
Posh
Magda ma osobowość polskiej Nigelli, a nie Joanna Brodzik!
odpowiedź