SES: nowe logo i tożsamość marki
Firma SES, globalny operator satelitarny, przedstawiła podczas targów branżowych IBC w Amsterdamie nową tożsamość marki oraz logo.
Nowa marka skupia się na konsekwentnym wykorzystaniu nazwy i logo SES na rynkach, na których firma działa na całym świecie.
Wprowadzenie nowej tożsamości korporacyjnej SES ma wspierać wysiłki firmy na rzecz stworzenia spójnej globalnej obecności i jednolitego interfejsu dla klientów, zarówno na rynkach istniejących, jak i wschodzących.
"Jeśli chodzi o Astra, będziemy nadal korzystać z tej marki w naszej komunikacji rynkowej, szczególnie w regionach i krajach, w których została przyjęta jako główny dostawca usług DTH prime. Dotyczy to także Europy Środkowo-Wschodniej: Czech, Słowacji, Bułgarii, Polski, Węgier i Bałkanów, gdzie Astra stała się wyraźnie rozpoznawalną marką." - powiedział Martin O. Kubacki, wiceprezes oraz główny dyrektor regionalny dla regionu Europy Środkowej i Wschodniej.
SES obecnie dokonuje inwestycji w celu rozwoju swojej floty satelitarnej oraz działalności handlowej. Do 2014 roku firma planuje umieszczenie na orbicie 10 satelitów, dzięki czemu jej globalne zasoby floty satelitarnej zwiększą się o 23 proc. w porównaniu ze stanem na koniec roku 2010.
SES nadaje ponad 5.900 kanałów telewizyjnych i radiowych na całym świecie, z czego ponad 1.000 w jakości HD. Dzięki 47 satelitom firma oferuje dotarcie sygnału do 245 milionów gospodarstw domowych na świecie i obsługuje 43 platformy telewizji DTH na wszystkich kontynentach.
Około 85 proc. nowych pojemności satelitarnych, jakie SES zamierza uruchomić do roku 2014, ma być dedykowane nowym rynkom wschodzącym w Ameryce Łacińskiej, Afryce, na Środkowym Wschodzie, w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Indiach.
Dołącz do dyskusji: SES: nowe logo i tożsamość marki