Serwis VOD Onetu pod nowym adresem i z kampanią reklamową
Onet przeniósł swój serwis VoD z adresu VOD.Onet.pl na VOD.pl. Odświeżoną witrynę wspiera kampania reklamowa oparta na schemacie „Tydzień z...”.
Na VOD.pl znajduje się dokładnie 1050 filmów fabularnych i dokumentalnych z Polski i zagranicy. Ponadto dostępnych jest wiele aktualizowanych na bieżąco seriali i programów telewizyjnych, m.in. z TVP i TVN. Ogółem w serwisie są materiały wideo trwające łącznie ponad 3 tys. godzin. - Zdecydowanie stosujemy politykę jakości, a nie ilości, i przy wyborze reperturau staramy się kierować gustami naszych widzów, pozyskując najatrakcyjniejsze, z ich punktu widzenia, tytuły - opisuje Sabina Lipska, szef projektu VOD.pl.
Wszystkie seriale, programy telewizyjne i filmy dokumentalne są dostępne za darmo, natomiast za niektóre filmy fabularne (te niedawno grane w kinach) trzeba płacić - od 3,99 do 9,99 zł.
Uruchomieniu VOD.pl towarzyszy kampania „Tydzień z…”, w której przez 8 tygodni będą promowane inne grupy materiałów dostępnych w serwisie. Pierwszy tydzień przebiega pod znakiem gwiazd Hollywood. Akcja obejmuje platformę cyfrową N, RMF FM i Radio ZET oraz kina (sieć Multikino i kina obsługiwane przez Kinads).
Dołącz do dyskusji: Serwis VOD Onetu pod nowym adresem i z kampanią reklamową