SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis internetowy „Gazety Wyborczej” w nowej wersji, więcej wideo na stronie głównej

Witryna internetowa „Gazety Wyborczej” (Agora) - Wyborcza.pl została udostępniona w nowej odsłonie. Ma nieco bardziej rozbudowaną stronę główną, na której jest obecnie więcej materiałów wideo. Zmieniła się także szata graficzna.

W nowej wersji Wyborcza.pl jest bardzo podobny układ sekcji tematycznych jak poprzednio. U góry strony głównej prezentowane są na przemian cztery najciekawsze materiały, a poniżej najważniejsze informacje dnia (w bocznej kolumnie pojawiły się linki do listów od czytelników).

Dalej znajduje się „Sfera oglądania” - sekcja z materiałami wideo. Wyborcza.pl we wrześniu zaczęła realizować kilkanaście autorskich programów, które prowadzą m.in. czołowi publicyści „Gazety Wyborczej”, TOK FM i innych mediów Agory.  Poniżej są inne sekcje tematyczne: Życie i styl, informacje z lokalnych wydań „GW”, Gospodarka, Co w kulturze oraz Sport. U dołu strony głównej znajdują się odnośniki tekstowe do działów „GW” oraz nektologi.

Poprzednio na stronie głównej dział z wideo znajdował się niżej i był mniejszy, jako osobne sekcje funkcjonowały Tylko zdrowie, Komentarze i opinie, Świat, Kraj oraz Duży format.

Obecnie w bocznym kolumnach głównych sekcji są linki tekstowe w ramkach. Ponadto pod tytułem każdej sekcji jest menu z jej najważniejszymi działami.

Roman Imielski, który w zeszłym tygodniu został redaktorem naczelnym Wyborcza.pl (była to jedna z kilku roszad w kierownictwie „Gazety Wyborczej”), poinformował, że prace nad nową wersją witryny trwały rok. - To nie tylko serwis, który - mamy nadzieję - przyjemnie się czyta i który jest miejscem opowiadającym o Polsce i świecie. To serwis nowoczesny, szybciej otwierający się na wszystkich urządzeniach i dostosowujący się do nich - smartfonów, komputerów stacjonarnych, laptopów i tabletów - wyliczył Imielski.

Nową wersję serwisu Agora przygotowała we współpracy z agencją Artegence.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Wyborcza.pl zanotowała 5,2 mln realnych użytkowników i 63 mln odsłon. W serwisie, tak jak na wszystkich stronach związanych z „Gazetą Wyborczą” od 2,5 roku obowiązuje system płatnego dostępu do treści (miesięcznie za darmo można przeczytać maksymalnie 10 tekstów). Na początku br. z tej oferty korzystało 77 tys. użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Serwis internetowy „Gazety Wyborczej” w nowej wersji, więcej wideo na stronie głównej

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hehehe
To jest już koniec :D
odpowiedź
User
fred
z tym videło wszystkim dogrzało tej jesieni...
odpowiedź
User
lol
Gdyby nie ten czerwony kwadracik w logo to bym pomyślał, że to luxxx.pl
odpowiedź