„Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie". Wizerunkowa kampania Żywiec Zdrój
Pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie" ruszyła kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój (Danone).
W wizerunkowym spocie twórcy podkreślają, że bardzo dużą część naszego serca stanowi woda, w związku z czym warto zadbać o odpowiednie nawodnienie całego organizmu. Muzycznym motywem jest piosenka Moniki Brodki "Varsovie".
- Serce to nie tylko metafora dobrych emocji, ale także jeden z najbardziej zasobnych w wodę organów w ludzkim ciele – wg naukowców zajmujących się badaniem fizjologii naszego organizmu składa się z niej aż w 79%. Właśnie dlatego w naszej kampanii podkreślamy ogromną rolę, jaką woda pełni w naszym życiu - mówi Anna Kochańska, kierownik marketingu marki Żywiec Zdrój.
Kampania realizowana jest w telewizji, internecie, serwisach VoD, mediach społecznościowych (YouTube), kinach oraz w punktach sprzedaży.
Za kreację i produkcję materiałów odpowiadał VMLY&R. Działania w internecie i social mediach koordynuje K2 Media.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediacom. Wsparciem PR zajmuje się MSL.
Dołącz do dyskusji: „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie". Wizerunkowa kampania Żywiec Zdrój