Serce i Rozum reklamują Neostradę i FunPack HD w Orange z FunTabem 7.0 (wideo)
Rusza kolejna kampania Orange Polska z Sercem i Rozumem w stylistyce filmu szpiegowskiego. Akcję - promującą Neostradę i FunPack HD z tabletem FunTab 7.0 - przygotowały firmy Publicis, Film IT, Human Ark i MEC.
W nowej kampanii Orange Serce i Rozum jako agenci z patentem na zabawianie są wysyłani na misję do Nudnegostanu. Taki żartobliwy przekaz ma informować, że w ramach rozpoczętej właśnie promocji każdy, kto wykupi Neostradę lub FunPack HD, dostanie dodatkowo tablet FunTab 7.0 za złotówkę.
To kolejna kampania Orange z Sercem i Rozumem nawiązująca do konwencji filmów szpiegowskich - w akcji prowadzonej od początku października bohaterowie promują Orange Open (przeczytaj więcej i obejrzyj ten spot).
Działania reklamowe Neostrady i FunPacku HD będą prowadzone w telewizji (kanały z oferty TVP, Polsatu, TVN i Atmediów), kinach (sieci Multikino i Cinema City), radiu (Radio Złote Przeboje, Tok FM, Jedynka, Trójka, Radio ZET, stacje z pakietu RMF z Klasą) oraz prasie („Polska”, „Polityka”, „Flesz”).
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Spot wyreżyserowali Kamil Polak i Wojciech Wawszczyk, a jego produkcją zajęły się firmy Film IT i Human Ark.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum reklamują Neostradę i FunPack HD w Orange z FunTabem 7.0 (wideo)