Seniorzy w Orange z wydłużonym terminem płatności rachunków. Mają 2 tygodnie więcej
Operator Orange Polska zapowiedział, że jego abonenci w wieku powyżej 65 lat mają o 2 tygodnie wydłużony termin na opłacenie bieżących rachunków za korzystanie z sieci. Orange zachęca do elektronicznych form płatności i ostrzega, że telefoniczny kontakt z działem obsługi operatora może być w najbliższym czasie utrudniony.
Wprowadzając ulgi w rozliczeniach Orange Polska wyjaśnia, że osoby starsze najczęściej korzystają z placówek firm i banków żeby osobiście uregulować bieżące rachunki.
Dlatego, w związku z zagrożeniem koronawirusem i troską o zdrowie seniorów operator zdecydował się przedłużyć o 2 tygodnie terminy płatności ostatnich faktur dla abonentów w wieku 65+.
Dwa dodatkowe tygodnie
Orange zaznacza, że chodzi o rachunki wystawione od 26 lutego do 14 marca 2020 r. Oznacza to, że na ich zapłatę seniorzy mają dodatkowe 14 dni, licząc od daty płatności widocznej na rachunku.
Według zapowiedzi wszyscy zainteresowani abonenci otrzymają informację o prolongacie SMS-em lub e-mailem na adres e-faktury.
Lepsze płatności elektroniczne
W obecnej sytuacji Orange zachęca w komunikacie do korzystania z elektronicznych form płatności: przelewu lub polecenia zapłaty.
Operator prosi też wszystkich klientów , aby swoje sprawy z Orange Polska rozwiązywali w miarę możliwości przez Mój Orange, aplikację mobilną lub po zalogowaniu na stronie internetowej.
Telekom zastrzega, że ze względu na szczególny czas zmieniło się funkcjonowanie firmy, a kontakt telefoniczny będzie trudniejszy niż zazwyczaj.
W ub.r. Orange Polska zanotował wzrost przychodów o 2,9 proc. do 11,41 mld zł oraz zysku netto z 10 do 91 mln zł. Na koniec roku telekom obsługiwał 15,28 mln kart SIM, 1,37 mln klientów ofert konwergentnych oraz 520 tys. użytkowników Orange Światłowodu.
Dołącz do dyskusji: Seniorzy w Orange z wydłużonym terminem płatności rachunków. Mają 2 tygodnie więcej