Seniorzy skaczący ze spadochronami reklamują Kapitalne Konto w Banku BPH (wideo)
Bank BPH zaczął kampanię reklamującą Kapitalne Konto skierowane głównie do starszych osób, korzystających ze świadczeń ZUS-u. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland, Easy Hell, Badi Badi i Starlink.
Spot pokazuje grupę starszych osób w samolocie szykujących się do skoku ze spadochronem. Na pytanie pilota każda deklaruje, że poleci - zarówno ze spadochronem, jak i na Kapitalne Konto w Banku BPH, które wcześniej ktoś jej polecił.
Reklama podaje najważniejsze zalety promowanego rachunku (skierowanego do klientów ZUS-u): zwrot 5 proc. środków za płatności kartą w aptekach, bezpłatne prowadzenie rachunku przez dwa lata oraz brak kosztów za przelewy w oddziałach banku. Taka oferta będzie obowiązywać do końca marca przyszłego roku i jest skierowana do nowych klientów Banku BPH mających powyżej 55 lat.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
- W kampanii konta dla klientów ZUS po raz kolejny o tematach ważnych i poważnych mówimy na wesoło. Humor na stałe zawitał do kodu komunikacji banku, ale nie tyle, by bawić, ile ułatwiać odbiór przekazu - komentuje Tomasz Rzeski, dyrektor marketingu Banku BPH.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 15 lutego, obejmuje telewizję, radio, prasę oraz placówki Banku BPH.
Kreacją reklam zajęła się agencja Saatchi & Saatchi Poland, spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell, a postprodukcją zajęło się studio Badi Badi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Seniorzy skaczący ze spadochronami reklamują Kapitalne Konto w Banku BPH (wideo)