Semilac w gronie klientów Kamikaze
Agencja Kamikaze, po wygranym przetargu, rozpoczyna obsługę kreatywną i aktywacyjną Semilac, marki kosmetycznej z portfolio polskiej firmy Nesperta na rynku europejskim. Kamikaze zajmie się opracowaniem kreatywnych platform komunikacji w mediach cyfrowych w Polsce oraz za granicą.

Semilac wybrał do obsługi agencję Kamikaze, decyzja jest efektem przeprowadzonego kilkuetapowego przetargu.
- Ogromnie cieszy nas fakt, że nasze podejście koncepcyjne znalazło uznanie w oczach klienta i dzięki temu możemy aktywnie uczestniczyć w procesie wprowadzania nowego pozycjonowania marki na rynkach, na których kategoria hybryd nie jest taką oczywistością - mówi Kasia Kosińska-Rysz, client service director w Kamikaze.
Umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, ma charakter ramowy, a zakres współpracy będzie stopniowo poszerzany.
Dołącz do dyskusji: Semilac w gronie klientów Kamikaze