Semahead z budżetem SEM-owym Rajapacku
Agencja Semahead (należąca do Grupy Interia.pl) wygrała przetarg na obsługę w zakresie SEM firmy Rajapack Polska.
W zakres obowiązków Semahead wejdą działania reklamowe w wyszukiwarce (SEM), obejmujące przeprowadzenie kampanii PCC dla sklepu internetowego Rajapack.pl. Agencja będzie odpowiedzialna także za audyt bieżących działań marketingowych w wyszukiwarce Google i pomoc w realizacji kluczowych celów marketingowych firmy, przede wszystkim w zakresie pozyskiwania nowych klientów.
W przetargu oprócz Semahead udział wzięły Performance Media, Cube Group, Bluerank i K2.
- O wyborze agencji Semahead przesądziły zaproponowane koszty współpracy i szerokie doświadczenie na polu współpracy ze sklepami internetowymi - komentuje Ilona Miziewicz-Groszczyk, web manager Rajapack Polska.
Współpraca zaczyna się od marca i została nawiązana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Semahead z budżetem SEM-owym Rajapacku