836 tys. widzów nowego programu „Sekretne życie kotów”, trwają castingi do drugiego sezonu
Nowy program „Sekretne życie kotów” ogląda średnio 836 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania produkcji zajmuje pierwsze miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Telewizja Polska planuje kontynuację cyklu, trwają poszukiwania uczestników do drugiej serii.
Średnia widownia pierwszych trzech odcinków audycji „Sekretne życie kotów”, wyemitowanych w okresie od 14 do 28 marca 2021 roku wyniosła 836 tys. osób. Rynkowy udział TVP1 ukształtował się na poziomie 7,01 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w niedziele o godz. 16.05.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 21 marca. Śledziło go średnio 912 tys. osób.
TVP1 w czasie emisji „Sekretnego życia kotów” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Drugi w tym czasie jest Polsat (6,72 proc.), trzecia - TVP2 (6,28 proc.), a czwarty - TVN (5,38 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest stacją trzeciego wyboru.
W każdym odcinku „Sekretne życie kotów” widzowie poznają trzy rodziny, które są właścicielami tytułowych zwierząt. W ramach projektu prezentowane są koty, ich trasy poruszania się po okolicy dzięki monitorowaniu GPS, a także przeprowadzane są rozmowy z właścicielami w ich miejscu zamieszkania na temat zachowania, nawyków i problemów ich pupili.
Cykl prowadzą lekarze weterynarii: behawiorystka Jagna Kudła oraz Łukasz Gliszczyński.
Będzie drugi sezon, trwają castingi
Telewizja Polska planuje kontynuację „Sekretnego życia kotów”. Na chwilę obecną jeszcze nie wiadomo, kiedy drugi sezon cyklu będzie emitowany.
Aktualnie trwa casting do nowych odcinków programu. Kandydaci, którzy chcą wziąć udział w projekcie, mogą do początku czerwca br. wysłać zgłoszenie zawierające nagrania lub zdjęcia z kotem, kilka słów o sobie oraz dane kontaktowe na adres: sekretnezyciekotow@tvp.pl.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 836 tys. widzów nowego programu „Sekretne życie kotów”, trwają castingi do drugiego sezonu