„Sekret dobrej kuchni” reklamuje Majonez Kielecki (wideo)
W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze zaczęła się kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego (WSP „Społem”). Akcję przygotowała agencja Optima Marketing Group.

Kampania Majonezu Kieleckiego podkreśla jego unikalny smak, polskie pochodzenie oraz bogatą historię. Reklamy informują też, że produkt otrzymał od Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego znak „Jakość Tradycja”.
Akcja reklamowa potrwa do Wielkanocy. Obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), internet (m.in. serwisy kulinarne, poradnikowe i lifestylowe), prasę (pisma branżowe i konsumenckie), outdoor (nośniki wielkoformatowe w wybranych miastach) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się firma Optima Marketing Group. Spot wyreżyserował Bartosz Dombrowski.
Dołącz do dyskusji: „Sekret dobrej kuchni” reklamuje Majonez Kielecki (wideo)