Sekielski i Morozowski w nowej formule tracą widzów
Trzy pierwsze odcinki "Teraz My" w nowej formule zobaczyło w TVN średnio 1,66 mln widzów. W analogicznym okresie przed rokiem program śledziło średnio 2,19 mln osób.
Program notuje udział w rynku na poziomie 18,82 proc. ( przed rokiem 23,75 proc.). W kluczowej dla TVN grupie 16-49 talk-show ma 14,62 proc. udziału w rynku (przed rokiem 18,75 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Teraz My |
TVN |
Grupa 4+ |
Age |
Data |
AMR |
SHR % |
SHR % |
02-03-2009 | 1795837 | 19,87% | 15,33% |
09-03-2009 | 1632992 | 18,25% | 13,61% |
16-03-2009 | 1550822 | 18,18% | 14,86% |
Średnio 2009 | 1665031 | 18,82% | 14,62% |
Średnio 2008 | 2118819 | 23,75% | 18,75% |
Mimo słabszych wyników TVN w grupie 4+ jest w trakcie emisji "Teraz My" liderem rynku. Druga pozycja przypada TVP1 (1,64 mln widzów i 18,5 proc. udziału w rynku), trzecia TVP2 (1,35 mln widzów i 15,17 proc. udziału w rynku). Ostatnie miejsce należy do Polsatu (1,27 mln widzów i 14,31 proc. udziału).
Emitowaną w TVN24 "dogrywkę" programu śledzi średnio 209 tys. osób. Stacja ma podczas jej emisji 3,1 proc. udziału w rynku.
Dogrywka |
TVN24 |
Grupa 4+ |
Age |
Data |
AMR |
SHR % |
SHR % |
02-03-2009 | 238531 | 3,45% | 2,77% |
09-03-2009 | 192212 | 2,86% | 2,22% |
16-03-2009 | 201867 | 3,05% | 2,79% |
średnio | 209158 | 3,10% | 2,57% |
"Teraz My" od marca jest nadawane ze zmodyfikowanego studia. Nagrania odbywają się bez udziału publiczności. Program zyskał także nową oprawę graficzną oraz identyfikację muzyczną.
Dołącz do dyskusji: Sekielski i Morozowski w nowej formule tracą widzów