Screen Digest: 3D w 10 proc. telewizorów sprzedanych w 2011 r.
10 procent ogółu nowych telewizorów sprzedanych na całym świecie w2011 roku będą stanowiły odbiorniki umożliwiające oglądanie wideo3D bez konieczności zakładania specjalnych okularów.
Taką prognozę przedstawiła firma badawcza Screen Digest,zaznaczając jednocześnie, iż spełni się ona tylko pod warunkiem, żebędzie wówczas obowiązywał powszechny standard 3D.
Gdyby tak się stało, w 2015 roku odsetek telewizorów 3D wśródogółu sprzedanych odbiorników zwiększy się według firmy do 16procent, co przełoży się na około 2,8 miliarda urządzeń. Wprzeciwnym wypadku wskaźnik ten wyniesie wówczas jedynie 3 procent(500 mln).
Zdaniem Screen Digest, główną metodą dystrybucji treści 3D będąw przyszłości nośniki Blu-ray.
źródło: TechRadar
Raporty
Dołącz do dyskusji: Screen Digest: 3D w 10 proc. telewizorów sprzedanych w 2011 r.