Sarota PR rozwija ofertę digitalową
Agencja Sarota PR poszerza budowaną od 12 lat ofertę digital marketingową i uruchamia stronę Sarota Digital. Za ofertę odpowiada wiceprezes firmy Jakub Misiura.
Jak podkreśla Jakub Misiura, wiceprezes Sarota PR oraz szef działu digital, agencja korzysta z wiedzy i umiejętności zdobywanych podczas 12 lat prowadzenia usług marketingowych w ramach zadań projektowych dla klientów technologicznych.
Dzięki temu specjaliści Sarota PR posiadają szeroką wiedzę na temat potrzeb branży IT. – Realizowaliśmy liczne projekty dla naszych klientów, w tym dla marek PHILIPS, SAPPHIRE Technology, TechData, Signify, czy Verizon Connect. Wraz z ich rosnącymi potrzebami i systematycznym wzrostem całej agencji, wystąpiła potrzeba ustrukturyzowania działu Digital Marketingu i jego oferty – mówi Misiura.
Zobacz: Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
Rusza Sarota Digital
Wśród usług oferowanych przez Sarota Digital znajdują się web design i web development, e-mail i social media marketing, produkcja wideo, projektowanie graficzne i branding, działania content marketingowe, a także z obszaru influencer i performance marketingu.
– Nasze plany na najbliższą przyszłość to poszerzenie portfolio o usługi w zakresie automatyzacji procesów biznesowych. Wykorzystujemy do tego nasz rozbudowany know-how i znajomość środowiska Microsoft 365 oraz rozwijanych w nim własnych narzędzi PR, które przyniosły nam zwycięstwo w globalnym hackathonie Microsoftu – mówi Jakub Misiura.
Dział Digital jest również wewnętrznym developerem narzędzi i automatyzacji w agencji Sarota PR. Dzięki temu zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów B2B i produktowych mogą korzystać z zaawansowanych funkcji analitycznych i cyfrowych procesów niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii komunikacyjnych.
Dołącz do dyskusji: Sarota PR rozwija ofertę digitalową