Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
Sarota PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy.
Sarota PR została przyjęta do sieci Worldcom Public Relations Group na mocy jednogłośnej decyzji stowarzyszonych agencji z 49 krajów.
– Dołączenie do Worldcom PR Group stwarza nam nowe możliwości śledzenia trendów, poszerzania wiedzy i know-how w międzynarodowej społeczności najlepszych specjalistów w dziedzinie komunikacji – mówi Katarzyna Sarota, CEO Sarota PR. – Dzięki partnerstwu zyskujemy możliwość realizacji projektów na znacznie szerszą skalę oraz oferowania klientom dodatkowych usług i dostępu do innych rynków w ramach współpracy ze stowarzyszonymi agencjami – opisuje.
Sieć od ponad 70 lat zrzesza niezależne agencje PR z całego świata – od obu Ameryk, przez Europę po Azję – dzięki czemu ich przedstawiciele mają możliwość wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk dotyczących prowadzenia działań komunikacyjnych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Jesteśmy świadkami transformacji, która nie tylko wzmacnia istniejące już partnerstwa w ramach Worldcom PR Group, ale też pomaga nam się rozwijać - mówi Stefan Pollack, globalny przewodniczący Worldcom PR Group i prezes The Pollack Group. - Pomimo rozległego globalnego zasięgu grupa pozostaje skoncentrowana na identyfikowaniu i angażowaniu agencji, które wspierają nasze cele. Wzmacnia to naszą obecność w kluczowych regionach i sektorach, jednocześnie sprawiając, że wciąż jesteśmy liderami i innowatorami w branży PR - dodaje
Dołącz do dyskusji: Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group