Samsung z powodu epidemii przedłuża gwarancje na swoje urządzenia
Z powodu pandemii koronawirusa, koncern Samsung przedłuża możliwość korzystania z napraw gwarancyjnych. Urządzenia można zgłaszać nawet do kilkudziesięciu dni po zakończeniu ograniczeń nałożonych przez rząd.

Ułatwienia dotyczą urządzeń, dla których gwarancja wygasła 15 marca br. lub później. Od momentu, gdy rząd zezwoli na swobodne opuszczanie domu, użytkownicy będą mieli równych 30 dni na zgłoszenie wniosku o naprawę produktu, licząc od dnia ogłoszenia końca obowiązywania ograniczeń. Naprawę urządzenia można zgłosić korzystając z infolinii Samsunga, dostępnej 24/7.
Ze spersonalizowanego wsparcia można korzystać także za pomocą aplikacji Samsung Members, gdzie pomocy i porad udzielają eksperci oraz inni użytkownicy.
Samsung podkreśla, że wniosek o naprawę na warunkach gwarancyjnych będzie rozpatrywany zawsze na podstawie dokumentu zakupu, nie wymaga dodatkowej rejestracji.
Dołącz do dyskusji: Samsung z powodu epidemii przedłuża gwarancje na swoje urządzenia