Samsung w nowym spocie drwi z iPada, Surface i Kindle (wideo)
Samsung udostępnił kolejny spot reklamowy uderzający w konkurencję. Tym razem ofiarą drwin padły tablety Apple, Microsoftu i Amazonu.

Reklama przedstawia kilka sytuacji, w których uczestniczą posiadacze różnych tabletów. Prezentowane są tutaj różne zastosowania tych urządzeń, w których modele Galaxy PRO radzą sobie lepiej od konkurencji. Koreański producent krytykuje ograniczone funkcje multitaskingu w iPadach, porównuje Microsoft Surface do laptopów oraz sprowadza możliwości Kindle’a do wyświetlania ebooków. W ostatniej scenie porównywane jest też zagęszczenie pikseli w iPadzie z ekranem Retina oraz urządzeniu Samsunga, które oczywiście wygrywa ten ostatni.
Nie jest to pierwszy tego typu spot przygotowany przez Samsunga. Wcześniej koreański producent w swoich reklamach już wielokrotnie krytykował konkurentów. Ostatni tego typu przypadek nawiązywał do popularnego spotu iPada Air (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Samsung w nowym spocie drwi z iPada, Surface i Kindle (wideo)