Samsung w kampanii „Nieskończona doskonałość” reklamuje telewizory Neo QLED
Wystartowała nowa kampania marki Samsung poświęcona wprowadzonej w tym roku rodzinie telewizorów Neo QLED. Przygotowały ją K2 Create, VMLY&R, d*fusion i Cheil.

Szeroko zakrojona kampania pod szyldem „Nieskończona doskonałość” przedstawia konsumentom nowy telewizor Samsung Neo QLED.
Samsung reklamuje telewizory Neo QLED
Kampania prowadzona jest w telewizji, digitalu, social mediach, na platformach VOD, PR oraz OOH. Jest to największa w tym roku aktywność marki Samsung. Kampania powstała w oparciu o materiały globalne zlokalizowane na rynek polski, potrwa do czerwca.
Za kreację odpowiada K2 Create, media kupił Starcom, działania PR przygotowało d*fusion, komunikację w social mediach prowadzi VMLY&R Poland, a materiały POSM opracował Cheil.

K2 Create obsługuje markę Samsung od 2018 roku. Obsługa została przedłużona do końca 2021 r., z możliwością kontynuacji współpracy.
Dołącz do dyskusji: Samsung w kampanii „Nieskończona doskonałość” reklamuje telewizory Neo QLED