Samochód zastępczy w reklamie OC w Link4 (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa ubezpieczenia OC oferowanego przez Link4. Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Reaktor i Starcom.
Kampania CO w Link4 informuje, że w ramach tej polisy firma gwarantuje dostarczenie samochodu zastępczego w ciągu 3 dni od wypadku, w którym auto klienta uległo zniszczeniu (nawet jeśli to klient był sprawcą) albo zostało skradzione, a także m.in. naprawę pojazdu po wypadku na miejscu zdarzenia czy holowanie pojazdu po wypadku do 100 km.
- Celem naszej kampanii jest pokazanie, jak OC może pomóc w trudnej sytuacji na drodze - opisuje Marcin Niewiadomski, członek zarządu Link4.
Akcja reklamowa od 6 maja jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, TVN) oraz internecie (główne portale, strony z sieci afiliacyjnych, Google). Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, spot wyreżyserował Marcin Serafin, a wyprodukował dom produkcyjny Film Reaktor. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Samochód zastępczy w reklamie OC w Link4 (wideo)