Salomon rozszerza współpracę z Big Picture
Marka butów Salomon po rozpoczętej w październiku 2020 r. współpracy projektowej, rozszerzyła działania z agencją o stałą współpracę.
Marka butów Salomon po rozpoczętej w październiku 2020 r. współpracy projektowej, rozszerzyła działania z agencją o stałą współpracę.
Salomon rozpoczął współpracę z Big Picture w październiku ubr.r w zakresie komunikacji nowej kolekcji butów Vaya Women.
W ramach stałej umowy do zadań Big Picture należy opracowanie strategii komunikacyjnej dla marki Salomon, bieżąca współpraca z mediami, tworzenie i dystrybucja informacji prasowych, udostępnianie produktów do testów oraz organizacja wydarzeń specjalnych, launchujących nowe produkty marki.
Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiada zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, brand communications director. Działania realizuje Katarzyna Kiełbasińska, PR consultant oraz Emilia Lakhwani, junior PR consultant.
Strony nie zdradzają na jaki czas została podpisana umowa.
W ostatnich miesiącach do grona marek modowych w Big Picture dołączyły m.in. Elementy, Swatch oraz NAGO.
Dołącz do dyskusji: Salomon rozszerza współpracę z Big Picture