SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marka bonprix klientem Big Picture

Marka odzieżowa bonprix po wygranym przetargu nawiązała współpracę z agencją Big Picture. Odpowiada za działania z zakresu media relations oraz influencer marketingu, a także projektów specjalnych.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W ramach współpracy z bonprix, Big Picture opracuje i wdroży kompleksową strategię komunikacji, uwzględniającą specyfikę polskiego rynku, obejmującą działania mediowe oraz współpracę z kluczowymi liderami opinii. Celem jest kreowanie wizerunku bonprix jako dynamicznej i innowacyjnej marki, dostosowanej do zmieniających się potrzeb współczesnych konsumentów.

Agencja będzie odpowiedzialna za media relations, influencer marketing, a także realizację projektów specjalnych, które podkreślą wyjątkowość oferty bonprix, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność brandu.

Współpraca z bonprix została rozpoczęta w styczniu tego roku i ma charakter długofalowy. Obsługą klienta w agencji zajmuje się zespół w składzie: Ewa Gołaszewska-Pacek, senior PR consultant, oraz Oliwia Ośko, PR executive. Całość działań koordynuje Monika Roth, head of lifestyle communications. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

Marka bonprix, będąca częścią Otto Group, jest obecna w ponad 25 krajach. 

Dołącz do dyskusji: Marka bonprix klientem Big Picture

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szymon
Telezakupy Mango kolejne w kolejce?
1 1
odpowiedź