SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Saga reklamowana w nowych smakach i opakowaniach (wideo)

Trwa kampania herbaty Saga (Unilever) reklamująca jej nowe wersje smakowe i większe opakowania. Akcję przygotowały firmy JWT Warszawa i PHD Media Direction.

Nowa kampania Sagi jej utrzymana w charakterystycznej dla tej marki konwencji rodzinnych opowieści. Przekaz informuje, że herbata ta jest teraz obecna w dwóch nowych wersjach smakowych: wiśniowej i żurawinowej, a także w większych opakowaniach. Akcje jest skierowana przede wszystkim do kobiet.




Kampania obejmuje telewizję, prasę i internet. Spot na potrzeby akcji wyreżyserował Piotr Trzaskalski, kreację przygotowała agencja reklamowa JWT Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

  • Więcej informacji:
  • Saga

Dołącz do dyskusji: Saga reklamowana w nowych smakach i opakowaniach (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl