Joanna Sagan w zespole marketingu TikToka
Joanna Sagan objęła stanowisko marketing communication manager w platformie społecznościowej TikTok.
Sagan ostatnio kierowała działem strategii Feeders Agency. Wcześniej pracowała jako senior strategy consultant w K2, oraz zdobywała doświadczenie mediowe w Starcom. Na koncie ma ponad 20 nagród, w tym złote Effie za kampanię dla IKEA, kilka mieczy KTR za “Imkagram” dla Teatru Imka oraz wygraną w konkursie Cannes Young Creatives, w kategorii PR.
Była częścią zespołu, który wprowadził do Polski markę Netflix. Pracowała też m.in. dla Żubrówki, Pepsi i Disneya.
W ostatnim czasie do TikToka przeszedł także Rafał Kaniecki, wcześniej 9 lat w Facebooku. W grudniu ub. platforma zatrudniła w roli rzecznika prasowego Piotra Żaczkę, a Pawła Sołowieja w roli partnerships & community managera. Z kolei w styczniu Iwona Kołodziejek objęła w TikToku stanowisko head of sales - key accounts dla Europy Centralnej.
Dołącz do dyskusji: Joanna Sagan w zespole marketingu TikToka