Saatchi&Saatchi przejmie od PZL obsługę reklamową Wedla
Producent słodyczy Lotte Wedel, właściciel m.in. marki Ptasie Mleczko zakończyła przetarg na obsługę reklamową. Firma zdecydowała się powierzyć budżet reklamowy agencji Saatchi&Saatchi (Publicis Groupe), kończąc tym samym współpracę z agencją PZL.
W przetargu, który ruszył w grudniu 2019 roku brało udział kilka agencji reklamowych. Ich nazw firma nie podała. Do finału zakwalifikowano agencje Saatchi&Saatchi oraz 2012 Agency.
Wybrana agencja Saatchi&Saatchi zaprojektuje komunikację wszystkich marek z portfolio Wedla na 2021 rok, czyli rok jubileuszu tej marki (170-lecie). Agencja będzie odpowiadać za kompleksową obsługę wizerunku marki i jej produktów we wszystkich kanałach komunikacji.
Firmy rozpoczną współpracę od początku 2021 roku. Do tego czasu obowiązuje bowiem umowa z obsługującą Wedla obecnie agencją PZL.
W maju b. w strukturze marketingu Lotte Wedel utworzono owe stanowiska dedykowane nowościom produktowym. Objęły je Marta Łazarczyk oraz Katarzyna Kowalczyk.
Wedel wybrał agencję PZL do współpracy pod koniec 2016 roku.
Dołącz do dyskusji: Saatchi&Saatchi przejmie od PZL obsługę reklamową Wedla