Rzeczniczka Agencji Rynku Rolnego tłumaczy: przetarg na agencję PR unieważniony ze względów organizacyjnych
Kwestie organizacyjne i nowa koncepcja polityki informacyjnej ARR, zdecydowały o unieważnieniu przetargu. Uzasadnienie tej decyzji znajduje się na stronie Agencji. O nowej koncepcji oraz decyzjach co do obsługi medialnej ARR będziemy informować w oficjalnych komunikatach - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Iwona Ciechan, p.o. rzecznika prasowego Agencji Rynku Rolnego.
W czwartek informowaliśmy, że Agencja Rynku Rolnego kilka minut po tym, jak upłynął termin składania ofert, unieważniła przetarg na dwuletnią obsługę public relations. W uzasadnieniu tej decyzji napisano, że zmieniła się koncepcja prowadzenia usług public relations.
Iwona Ciechan p.o. rzecznika prasowego ARR poproszona przez nas o wyjaśnienie tych kwestii i doprecyzowanie zawartych w uzasadnieniu unieważnienia przetargu stwierdzeń, początkowo nie odpowiedziała na pytania. Wczoraj nadesłała oświadczenie następującej treści: „ W wyniku postępowania przeprowadzonego zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych w najbardziej konkurencyjnym i otwartym trybie tj. przetargu nieograniczonym został wybrany na okres dwóch lat, podmiot- Asysta Consulting . Poza innymi kryteriami które musiała spełniać firma przystępująca do przetargu, musiała dysponować osobą która będzie gwarantować rzetelne wypełnianie zadań obsługi medialnej i PR Agencji z racji doświadczenia i wieloletniej współpracy z instytucjami związanymi z branżą rolną- spożywczą oraz wiedzy nt. funkcjonowania agencji płatniczej. Dlatego też pani Iwona Ciechan, spełniająca te warunki, została oddelegowana przez firmę Asysta Consulting na podstawie pełnomocnictwa do obsługi medialnej ARR. Umowa kończy się 15 grudnia , stąd decyzja o ogłoszeniu nowego przetargu. Kwestie organizacyjne i nowa koncepcja polityki informacyjnej ARR, zdecydowały o unieważnieniu przetargu. Uzasadnienie tej decyzji znajduje się na stronie Agencji”.
Iwona Ciechan dodała, że o nowej koncepcji oraz decyzjach co do obsługi medialnej, Agencja Rynku Rolnego będzie informować w oficjalnych komunikatach. Odnosząc się z kolei do pytań na temat zlecania projektów ARR agencji Fischer & Zubek, z którą współpracuje jej syn odpowiedziała: - Nie będę komentować przykrych dla mnie i moich bliskich, fałszywych i nieprawdziwych publikacji.
Dołącz do dyskusji: Rzeczniczka Agencji Rynku Rolnego tłumaczy: przetarg na agencję PR unieważniony ze względów organizacyjnych