Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy i Marketingu TVP rozpoczęło aukcję przestrzeni reklamowej w aplikacji mobilnej TVP Sport. Sponsor, który wygra, zyska miesięczną ekspozycję na wyłączność w obszarze reklam typu display. Licytacja potrwa do 12 grudnia.
Welcome screen zawsze jest reklamą sponsora, ale teraz partner, który wygra aukcję, zyska stałą ekspozycję własnego logotypu w aplikacji TVP Sport oraz tło na jej stronie głównej. Każdy miesiąc 2025 roku jest licytowany oddzielnie, a ceny wywoławcze między poszczególnymi miesiącami różnią się w zależności od transmitowanych wydarzeń sportowych.
W ofercie TVP Sport na 2025 rok znajdują się najważniejsze imprezy sportowe, tj.: eliminacje do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej UEFA Euro 2026, PKO BP Ekstraklasa, Liga Mistrzów UEFA, Liga Narodów UEFA (final four), Tour de Pologne, FIBA EuroBasket 2025, Diamentowa Liga w Chorzowie, Mistrzostwa Świata w Lekkoatletyce 2025, Betclic 1. i 2. Liga oraz Puchar Polski. Dostęp do wszystkich transmisji na żywo, materiałów wideo i innych unikatowych treści w aplikacji jest całkowicie bezpłatny.
Aplikacja TVP Sport umożliwia darmowe oglądanie na żywo najważniejszych wydarzeń sportowych prezentowanych w Telewizji Polskiej oraz dostęp do obszernej biblioteki treści na życzenie, w tym relacji, skrótów i retransmisji. Aplikacja jest dostępna na smartfony oraz na Connected TV.
W trakcie ostatnich Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2024 (w okresie 14.06 – 14.07.2024) aplikacja TVP Sport wygenerowała 8 mln odtworzeń przy 1 mln użytkowników odtwarzających, a na Connected TV ponad 3,4 mln odtworzeń przy 300 tys. użytkowników. (Dane: Gemius Mediapanel / Gemius Prism).
Dołącz do dyskusji: Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport